lørdag 1. august 2009

Tradgårsmus i min hage...
















-jaaa her er hun endelig! En yndig frøken... Rosie heter hun visst.-

Har plukket seg en blomst ....





Jeg er nok dessverre ikke helt konfertabel med hennes utforming, monteringen gikk nok litt for fort (en sen nattetime, derfor er hun noget lutrygget, holdningen er ikke helt som den skal....Jeg har nok også brukt for stor heklenål, for ullfyllet synes igjennom...Men ; jeg får betrakte henne som en liten "kladd"- et første utkast...så håper jeg det blir flere medlemmer av tradgårdsfamilien etter hvert. Jeg er fornøyd med kjolen hennes, litt (Angelina)ballerina inspirert, jeg fant en kjempe fint gullgarn på Husfliden på Dombås som gjorde susen som kanting.




1 kommentar:

  1. Jag tycker att hon är aldeles underbar :-) Supersöt!
    Kram/Veronica

    SvarSlett