torsdag 20. august 2009

Små prosjekters tid...




Høsten kommer, adjø sommer.....Nå blir det mindre tid til garnfryd for min del, men jeg vil innvilge meg noen koseprosjekt i ny og ne---helst av den arten som tar relativt lite tid og blir ferdig fort....Men akkurat det å se resultater fort er jo nokså inspirerenda da---(kanskje heklekroken simpelten må gjemmes...):-)))




Utover høsten har jeg tenkt å pussle med noen gaver også, vi får se. En søt tradgårdsmus til mangler bare litt småpuss så er den klar for bloggvisning;.-)




Jeg bør også strikke en genser til den ene jenta mi, hun har arvet storesøster sin genser, den er grei- men jeg synes hun skal få en egenprodusert detikert seg også----(jeg vet hvordan den skal se ut tror jeg ----må lage den litt i Kristinasmak, hi hi)


Her er et bilde av et ørebånd i oldemorsruter. Det lages fort, det tar bare et par timer å få ferdig en 5-6 ruter, det som skal til rundt et barnehode---Må bare legge ved et bilde av en heklet lue jeg kjøpte (!) da vi var på ferie, har lyst til å produsere en selv også etter hvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar