søndag 17. mai 2009

Lillla lue med stooor blomst og liten glitre marihøne











Jaaa, denne er til begge!!! Jeg måtte forsikre jentene mine om det da lua lå ferdig på kjøkkenbenken, det går jo an å dele...!!! Det var tydelig at denne hodehabitten falt i smak hos mine fortryllende frøkner;-) Vanskelig å lage to like luer synes jeg, selv om det selvsagt må til i blant, når en har TO jenter som synes det samme er fint....! Glitremariahøna, som endatil er ROSA, fant jeg i en liten pose med BARE rosa knapper på panduro hobbybutikk i Hamar. I midten av blomsten en bitteliten silkeblomst...
Det er først den senere tid jeg har blitt opptatt av det lille ekstra enten det er effekter på garnet eller noe småtteri å pynte prosjektet med...Det gjør det så moro...jeg planlegger i vilden sky...underveis i prosessen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar