onsdag 10. juni 2009

Redesign- no for meg tro..?


Helt tilfeldig titta jeg innom en bruktbutikk forleden...og falt for denne kjolen (jeg er kjoloman), den kostet 35 kr (merke Lingon og Blåbær, svensk). Jeg har pusset den opp med et par heklede blomster,hjerteknapp inni midten...Jeg har en drøm om å lære å sy, men har ikke kommet dit enda...leter etter brukerveiledning til min mors toppmoderne(?), men nesten ubrukte symaskin fra tidlig 90-tall..Så enn så lenge, kan jeg jo kroe meg med litt redesigne, om en kan kalle det det....!!! Holder nå på med en bolerojakke som skal være utenpå,
- ...Kjøpe tre kjoler til (omtrent til samme stykkpris, så jeg ser ikke bort ifra at jeg gjør noe med de etter hvert, dette ga mersmak...og da får jeg kombinert garn og stoff, pent synes jeg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar