søndag 17. mai 2009

Hvordan skal dette ende??







--Noen ganger føler en seg mer skapende enn andre ganger...Etter å ha vært oppskriftslave i flere år, kjenner jeg meg nå mer fri.



.Jeg leker litt med "designer" i meg i blant....nå holder jeg på med en raglanhekletjakke og fantaserer underveis....sånn eller slik...elller...og med et skrin med små knapper, sløyfebånd, paljetter, glittertråd o.s.b er det bare å trylle...Hadde egentlig et gammelt gult syskrin fra Ikea. Min kjære kjøpte det til meg en gang, fortrinnsvis av praktiske hensyn, dvs. oppsamler for mitt smårot...nå er det kun til saks og heklenåler, sikretsnåler og slikt nødvendig krimskrams. Så er de små nusselige tingene som skal gi krydder til det jeg lager samla i noen bokser jeg forelsket meg i på Panduro...likte fargene så godt....det blir sånn skrinet med det rare i følelse når jeg skal åpne...

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad kul att du kommentarade hos mig så att jag kunde hitta hit till dig. Det är en jättefin blogg du har.

    Jag har inget möster till mössen men eventuellt ska jag lägga ut ett på bloggen snart.

    Hoppas du får en härlig dag /Veronica

    SvarSlett